تولیدی پنجره دوجداره ویستابست اراک آکاردئونی رنگی
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تولیدی پنجره دوجداره ویستابست اراک آکاردئونی رنگی
دو شنبه 28 آذر 1401 ساعت 8:0 | بازدید : 38 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

تولیدی پنجره دوجداره ویستابست اراک آکاردئونی رنگی

پنجره دوجداره Upvc آکاردئونی چیست؟
پنجره آکاردئونی از دیگر حالت های بازشو درب و پنجره Upvc می باشد که با عنوان بازشو Upvc آکاردئونی Fold & Slide را معرفی می شود.

این نوع بازشو بدلیل کم جا بودن هنگام باز شدن،بهتر است در عرض های بالاتر از ۲ متر استفاده شود.
درب و پنجره دوجداره آکاردئونی بطور معمول در فضاهایی که رابط بین فضای داخلی و فضای بیرونی مانند تراس و بالکن ویلاها و همچنین ترکیب دو فضا (برای حذف مانع و ایجاد فضای بیشتر) استفاده می شود.

اگر میزان فضای بازشو اهمیت ندارد،می توان در عرض های بین ۱٫۸ متر تا ۲٫۵ متر از پنجره دوجداره فولکس واگنی استفاده کرد.
در واقع پنجره دوجداره آکاردئونی Upvc همانند دیوار عایق است که در هر لحظه امکان جابجایی و کنار رفتن را دارد.

مکانیزم باز و بسته شدن درب و پنجره آکاردئونی
لنگه های بازشو به صورت تاشو در کنار یکدیگر جمع می شوند و با توجه به نوع طراحی آن ممکن است نحوه باز شدن پنجره آکاردئونی تغییر کند.
به طور مثال در شکل روبرو درب آکاردئونی upvc با ۵ لنگه مشاهده می کنید،ابتدا لنگه اول در سمت راست به صورت لولایی باز می شود و سپس مابقی لنگه ها به صورت تاشو به کناره حرکت می کنند.

اطلاعات فنی و استاندارد درب و پنجره آکاردئونی
هنگام ایجاد فضا برای نصب پنجره آکاردئونی Upvc باید از استاندارد ابعادی،عرض و ارتفاع،تقسیم بندی لنگه ها و قطعات مورد استفاده محصول مطلع باشیم.
شما می توانید با تماس با کارشناسان درب و پنجره آرکوین از مشاوره بهره مند شوید که در قسمت زیر برخی از این استاندارد ها را بیان می کنیم:

بازه عرض و ارتفاع پنجره آکاردئونی
میزان عرض بازشو: ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر

میزان ارتفاع بازشو: ۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر

حداکثر طول ریل آکاردئونی: ۶ متر

حداکثر وزن بازشو: ۱۰۰ کیلوگرم

طراحی و تقسیم بندی درب و پنجره upvc اکاردئونی با توجه به عرض و ارتفاع استاندارد متفاوت و باید تناسب بین عرض و ارتفاع رعایت شود.

قیمت پنجره دوجداره آکاردئونی
یراق آلات درب و پنجره اکاردئونی بدلیل کیفیت بالا و پیچیدگی قطعات و نصب از قیمت بالایی برخوردار هستند. در صورت عدم مونتاژ صحیح یراق آلات،پروفیل غیر منطبق،نصب نادرست پنجره آکاردئونی کارایی آن نیز به اختلال می خورد،بنابراین در انتخاب صحیح شرکت تولید کننده آن دقت کنید.

پنجره دوجداره upvc ویستابست آکاردئونی
پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی upvc همانطوری که از نام آن به خوبی پیداست شبیه به آکاردئون است. شما می توانید دقیقا به هر میزانی که می خواهید پنجره خود را باز کنید. آن را کامل ببندید و یا کامل باز کنید، بمانند اینکه هیچ پنجره ای روبرویتان نیست. در حالتی که آن را به صورت کامل باز می کنید، حتی یراق آلات هم دیگر مقابل شما نیست و در قسمت های کنار قرار می گیرند. این موضوع باعث می شود خود پنجره نیز فضای بسیار کمی را اشغال کند.

طراحی نوع بازشو پنجره دوجدارهupvc ویستابست آکاردئونی
طراحی و تقسیم بندی لنگه ها در پنجره دوجداره آکاردئونی با توجه به ارتفاع و عرض متفاوت است و باید متناسب با فضای شما در نظر گرفته شود به همین خاطر طراحی شکل بازشو پنجره ها می بایست با نظر کارفرما و مشاوره کارشناس اندازه گیر نهایی شود و به شرایط مکانی که قراراست پنجره در آن قرار بگیرد دقت کافی داشت.

یکی از نکات بسیار مهم که باید در طراحی فریم و آماده سازی جای نصب پنجره دوجداره آکاردئونی در نظر گرفت عرض و ارتفاع بازشو ها است که میزان عرض بازشو از ۴۵ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر و میزان ارتفاع بازشوی آن۶۰ سانتی متر تا ۲۴۰ سانتی متر است.

کاربردهای پنجره دوجداره آکاردئونی upvc
پنجره دوجداره آکاردئونی یو پی وی سی را می توانید بنا به نیاز خود در هر جایی نصب کنید. البته باید توجه داشته باشید با توجه به نوع این پنجره ها محدودیت ابعاد تنها چیزی است که باید در نظر بگیرید. شما می توانید این پنجره ها را برای اتاق پذیرایی، سالن، آشپزخانه و یا هر جای دیگری به کار ببرید.

پنجره دوجداره ویستابست آکاردئونی یو پی‌ وی ‌سی به‌راحتی در بالکن مورداستفاده قرارداد که در هر شکل و ابعاد این موقعیت را فراهم می‌آورد، این نوع پنجره می‌تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت باز کردن بازشوها فضایی با دید کامل را در محل ایجاد نماید.

از دیگر کاربری‌های این پنجره‌ها در فضای داخلی خانه می‌توان به این اشاره کرد که گاهی اوقات نیاز داریم به‌طور موقت یا دائم از صلب بودن دیوار در سالن پذیرایی، آشپزخانه، نشیمن و یا حتی اتاق خواب‌ها بکاهیم. بنابراین به‌دلیل قابلیت جمع‌شدن و اشغال فضای کم‌ایده خوبی به نظر می‌رسند.

پنجره دوجداره آکاردئونی

قیمت پنجره دوجداره اراک

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره اراک می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره اراک از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :